Rejestracja

Zarejestruj się, żebyśmy mogli w przyszłości poprawnie Cię zidentyfikować i przy zachowaniu pełnej prywatności udostępnić Ci zawartość Koszyka i Przechowalni, Historię zamówień oraz Profil Twojego konta.
Dzięki temu uzyskasz możliwość spersonalizowania naszych usług pod kątem Twoich potrzeb i premiowania Twoich zakupów.
Założenie Konta w żaden sposób nie zobowiązuje Cię do zakupów u nas.

Zarejestruj się

Chcę otrzymywać newsletter sklepu internetowego e-espresso.pl

Regulamin sklepu

1.Właścicielem Sklepu Internetowego mieszczącego się pod adresem http://www.e-espresso.pl jest firma E-ESPRESSO.PL SP. Z O.O. z siedzibą:
ul. Poprzeczna 3A w Kórniku
62-035 Kórnik

NIP:777-33-77-696, REGON: 389723257

tel./fax +48/61.898.00.21

2.Zamówienia można składać poprzez:
- sklep internetowy,
- e-mail: info@e-espresso.pl
- e-mail: biuro@e-espresso.pl
- telefonicznie +48/601.167.981
- telefonicznie +48/61.898.00.21

3.Zamówienia telefoniczne można składać w dni powszednie w godziny 9-17.

4.Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwych danych, podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail

5.Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail są informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

6.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta, Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane od niego płatność.

Sprzedawca nie ponosi kosztów przesyłki zwracanych przez Klienta Towarów.

Zwrot płatności przez Sprzedawcę dokonywany jest w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności Klient w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi dodatkowych opłat z tytułu zwrotu płatności.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży, nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta, w szczególności Umowy:

• w której przedmiotem świadczenia jest Towar, ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do spożycia;

• w której przedmiotem świadczenia jest Towar, dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

7.  Umową Sprzedaży objęte są nowe Towary. W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.

E-Espresso.pl Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

E-Espresso.pl Sp. z o.o.. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio do Producenta.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres mailowy: info@e-espresso.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.

Konsument, składający reklamację z tytułu rękojmi jest obowiązany dostarczyć wadliwy Towar na adres Sklepu: Poprzeczna 3a/5, 62-035 Kórnik

Proces składania reklamacji wygląda następująco:

Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące produktów zakupionych w sklepie należy zgłaszać na adres: info@e-espresso.pl

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

a) nazwę/imię i nazwisko Klienta;

b) numer zamówienia;

c) uzasadnienie reklamacji;

d) oczekiwania Klienta wobec Sprzedawcy.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, jeśli Towar jest uszkodzony, Klient powinien przesłać dodatkowo jego zdjęcia.

Termin na rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania Klientowi informacji o jej akceptacji i rekompensacie lub jej odrzuceniu.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni roboczych, to uznaje się ją za uznaną. Jeżeli klient nie zaakceptuje propozycji rekompensaty przez 14 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rekompensaty została uznana przez Klienta.

W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

8.Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

9.Firma E-ESPRESSO.PL SP. Z O.O. , zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

10.Ceny towarów znajdujących się w sklepie zawierają podatek VAT.

11.Zamówiony towar powinien zostać dostarczony pod adres punktu odbioru wskazany przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od potwierdzenia zamówienia.

12.W przypadku braku towaru w magazynie, Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

13.Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna fakturę VAT lub paragon.

14.Należność za zamówiony towar Zamawiający reguluje:
- gotówką przy odbiorze,
- przelewem bankowym
- Płatności elektroniczne Przelewy24 (karty kredytowe i e-przelewy)
- mTransfer
- Paypal

15.Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta pod nr telefonu  +48/61.898.00.21 . Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu oraz nie może miec oznak uzytkowania.

16. Podczas dokonywania przedpłaty:
- Należność za zamówienie internetowe należy uregulować
przelewem na konto:
E-ESPRESSO.PL SP. Z O.O.
ul. Poprzeczna 3A
62-035 Kórnik

- Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia i dopisać hasło "Zamówienie internetowe".
- Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie i otrzymania faksem potwierdzenia wpłaty na konto firmy E-Espresso.pl Sp. z o.o.

17.W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

18.Zamawiający może osobiście zamówić i odebrać towar.

19.Zamawiający chcący odebrać towar osobiście w naszym biurze handlowym, wybiera formę odbiór własny .

20.Towar opuszcza nasz magazyn w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia lub momentu wpłynięcia zapłaty na nasze konto (w przypadku przedpłaty) i jest dostarczany w wybrany przez Zamawiającego sposób.

21.Zamówienia na terenie Poznania (dotyczy tylko firm) i będą dostarczane bezpłatnie przez pracownika firmy E-ESPRESSO.PL , kwota minimalna nie może być niższa jak 250 zł brutto.

22.Przy zamówieniach o wartości powyżej 430 zł brutto dostarcza bezpłatnie firma E-ESPRESSO.PL.

23.Oferta ważna tylko na terenie Polski.

24.W razie wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta - telefon +48/61.898.00.21.

25.Firma E-ESPRESSO.PL zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

26.Wszelkie prawa do opisów, tekstów zawarte na www.e-espresso.pl są własnością E-ESPRESSO.PL- kopiowanie calości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i wlasności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

27.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

Znam i akceptuję "Regulamin koszystania ze sklepu internetowego e-espresso.pl"

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez PRO-CAFFE właściciela sklepu e-espresso.pl w celu realizacji zamówienia.

 

Dodatkowe dane o użytkowniku, niezbędne do złożenia zamówienia w sklepie oraz otrzymania faktury VAT, możesz uzupełnić w "Twoim profilu" dostępnym po zalogowaniu.

Szybki kontakt

E-ESPRESSO.PL SP. Z O.O.

ul. Poprzeczna 3A/5

62-035 Kórnik k. Poznania

Polska

tel: +48/61.898.00.21

biuro@e-espresso.pl

 

Zbieraj punkty i kupuj taniej

Program lojalnościowy w serwisie internetowym e-espresso.pl. Punkty można zdobywać za zakupy dowolnych produktów z oferty sklepu internetowego e-espresso.pl. Zdobyte punkty będą wymieniane na stałe rabaty.

Program lojalnościowy

Program lojalnościowy
Program lojalnościowy w serwisie internetowym e-espresso.pl

Karty upominkowe

Karty upominkowe
Karty upominkowe to doskonała alternatywa dla klasycznego prezentu.

Historia kawy

Historia kawy
Historia o kawie.

Biuletyn informacyjny

Zamów biuletyn informacyjny e-espresso.pl z propozycjami nowości, promocji oraz ofertami specjalnymi.
1
Klienci indywidualni
2
Oferta dla biznesu




Odwiedzona przez Ciebie strona internetowa korzysta z tzw. cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij komunikat.